První krok k postavě snů: naučte se snídat!

hubnuti-snidane-dieta

Snídaně je základ dne. Poradíme vám, co si dát jako dietní snídani a jak správně nastartovat váš den.

Jak na ideální snídani? Inspirujte se naším jídelníčkem.

První varianta snídaně: Bilý jogurt (150 g) nebo jiný přírodní zakysaný polotučný mléčný nápoj (200-250 ml), cereálie bez přidaného cukru (30-50 g), čerstvé (100-150 g) nebo sušené (10g) ovoce, neslazený čaj, voda s citronem.

Druhá varianta snídaně: Cereální pečivo (80-100g) či podobný výrobek např. knackebrot (3-4 plátky) , přírodní sýr (20-40g), zelenina (100g), neslazený čaj, nebo voda s citronem.

Třetí varianta: cereální pečivo (80-100g) , margarín (10-20g), šunka s vysokým podílem masa nad 90 % (15-30g) nebo tvrdý sýr do 30 % tuku v sušině (15-30g), případně i vejce uvařené natvrdo, zelenina (100-150g), neslazený čaj nebo voda s citronem.

Chci zavolat a poradit jak zhubnout

⭐⭐⭐⭐⭐ 700 + zákazníků.

Jana N. zhubla 10 kg za 4 měsíce.
Petra A. zhubla o 3 kg za 6 týdnů.
Marta N. zhubla 10 kg za 7 měsíců.
Katka P. zhubla 15 kg za půl roku.

Přidejte se i Vy. Nyní akce, místo 600 Kč zaplatíte jen 200 Kč!









Snídaně jako první jídlo dne. Z čeho si ji složit?

První jídlo dne tvoří přibližně 20 až 25 % energetického příjmu a proto je potřeba dodat energii v podobě pozvolna se uvolňujících sacharidů. Důležité je mít na mysli, že je vhodné si vybrat takové potraviny, které mají nízký glykemický index (pod 50).  Vyšší příjem vlákniny vyžaduje i příjem tekutin v podobě šálku neslazeného čaje či vody s citronem. Základ zdravého stavování stojí na pestrém jídelničku, který je vyvážený na sacharidy, bílkoviny i tuky.

Které potravy nejsou vhodné ke snídani?

Zapomeňte na vaše dětství a snídaně, které vám servírovala vaše babička. Jedná se zejména o sladké nebo slané pečivo vyrobené z bílé mouky, máslo a marmeládu. Dále pražené a doslazované cereálie, ořechy, semínka, sušené ovoce, smetanové jogurty, polotovary s vysokým podílem soli a konzervačních látek, uzeniny, tučné a tavené sýry, slazené černé čaje nebo jiné slazené nápoje.

Chci poradit jak zhubnout

Proč je snídaně základ dne?

V noci vaše tělo spotřebuje velkou část cukru v krvi pro funkci vnitřcích orgánů. Správně zvolená snídaně dodá organismu potřebnou energii a vy tak nebudete muset bojovat s únavou a dohánět energii kávou či sladkým koláčkem. Snídaně vám pomůže skvěle nastartovat metabolismus k tomu, aby vaše tělo zdravě hublo.

Nedaří se vám snídat?

Zvolte si metodu, díky které se naučíte snídat. Po probuzení začněte tím, že si dáte oslazený čaj, abyste doplnili glukózu.  Můžete také zkusit mléčný koktejl s čerstvým ovocem nebo mléčnou kaši. Nebo si jednoduše vezměte jídlo s sebou a snězte ho po příchodu do práce či školy. Důležité je, abyste se cítili na jídlo připraveni!

Chci poradit jak zhubnout

Štítky:

Komentujte

avatar