Nedaří se vám zhubnout? Možná špatně pijete!

spravny-pitny-rezim

Jaká je vhodná tekutina pro správný pitný režim?

Za ideální tekutinu považujeme neperlivou vodu. Popřípadě můžete za zdroj tekutin zvolit slabě mineralizovanou pramenitou vodu s celkovou mineralizací v rozmezí 150 – 400 mg/l. Do pitného režimu zařadit lze i neslazené ovocné čaje, bylinné čaje a slabé zelené čaje. Myslete na to, že džusy nepatří do hlavní části denního příjmu tekutin i přestože se jedná o 100 % šťávy. Do vypitého objemu se nepočítá káva ani alkohol. Ba naopak díky těmto tekutinám váš organismus vodu ztrácí.

Chci poradit jak zhubnout

Čekání na žízeň je největší chyba kterou děláte!

Nečekejte až pocítíte žízeň. Pijte v průběhu celého dne a to nejvíce ráno a dopoledne. Ideálně dvě třetiny z celkového příjmu tekutin vypijte do třinácti hodin.

Co se děje s vaším tělem pokud nemá dostatek vody?

Nedostatek vody v organismu může vašemu tělu ublížit. Nemyslíme tím pouze únavu, bolest hlavy, zhoršenou pleť nebo problémy s trávením. Bez vody dáváte nejvíce zabrat vašim ledvinám, které se tím velmi přetěžují a vy si tak můžete způsobit tvorbu ledvinových kamenů.

Chci poradit jak zhubnout

⭐⭐⭐⭐⭐ 700 + zákazníků.









Kolik vody denně potřebujeme?

Voda je životodárná tekutina pro naše tělo. Podle našeho jednoduchého vzorce si můžete vypočítat svoji optimální potřebu tekutin.

Výpočet denní potřeby tekutin:

Hmotnost (kg) x 0, 035 = denní potřeba tekutin

Jak na pitný režim při sportování?

Hmotnost (kg) x 0, 035 = denní potřeba tekutin

+ 1 litr za každou 1 hodinu cvičení

Chci poradit jak zhubnout

Štítky:

Komentujte

avatar