Jak zhubnout stehna?

jak-zhubnout-stehna

Trápí vás vaše stehna? Hledáte návod jak zhubnout stehna? Musíme vám bohužel sdělit, že snažit se zhubnout „jen stehna“ nefunguje. Počítejte s tím, že bez změny jídelníčku a pohybu to prostě nepůjde.

Jak by měl vypadat váš jídelníček?

Do vašeho jídelníčku zařaďte potraviny s vysokým obsahem bílkovin, celozrnné pečivo, ovoce a zeleninu. Jídlo si rozvrhněte tak, aby bylo bohaté na bílkoviny. Přidejte do jídelníčku bílkoviny rostlinného původu jako jsou luštěniny, sójové produkty, obiloviny. Dále doplňte jídelníček o živočišné bílkoviny jako jsou: mléčné kravské výrobky, kozí výrobky, maso, vejce apod.  Jezte 5-6 x denně. Snažte se ke každému jídlu sníst zeleninu, kterou tepelně upravíte v páře. V letních měsících, ale můžete jíst syrovou zeleninu. Nezapomínejte na dostatek tekutin. Pitný režim si hlídejte! Voda je základ.

Chci poradit jak zhubnout

Co nejíst, když chcete zhubnout stehna?

Samozřejmě je důležité vyřadit z jídelníčku rafinované cukry jako jsou sladkosti, cukr, slazené nápoje, polotovary. Dále je nutné vyhnout se potravinám z bílé mouky. Snažte se nahrazovat nevhodné potraviny těmi zdravými. Na trhu je na výběr velké množství alternativ. Například palačinky z žitné mouky vás jistě nadchnou pro svoji lehce sladkou chuť.

Cvičení na zhubnutí stehen

Změna jídelníčku je první krok. Ten druhý krok je pohyb. Ano, motivujte se a najděte v sobě pevnou vůli. Domluvte si cvičení s kamarádkou nebo s partnerem. Důležité je najít v pohybu zalíbení. Musí vás bavit. Bez toho to nepůjde.

Chci poradit jak zhubnout

⭐⭐⭐⭐⭐ 700 + zákazníků.









Pomocí švihadla zhubnete stehna

Jistě si pamatujete na švihadlo a hodinu tělocviku. Tato cvičební pomůcka je velice efektivní, skladná a vyjde vás na pár korun. Švihadlo je to nejlepší co můžete pro svoje stehna udělat. Díky němu zapojíte všechny klíčové svalové partie v oblasti stehen a tím zhubnete v oblasti stehen. Víc jednodušší už to být nemůže. Zkuste použít švihadlo 4 x týdně. Nejdříve začněte pomalu skákat přes švihadlo, nemusíte ani oběma nohama zároveň. Postačí střídat levou a pravou nohu. Lehce pokrčte kolena, aby jste je zbytečně nezatěžovaly. Pamatujte na to, že vaše záda by měla být rovně. Pokud je vaše tělo dostatečně zahřáté, je čas zvýšit náročnost. Přidejte rychlejší tempo a můžete začít skákat oběma nohama současně.

Stres jako zádrhel při hubnutí stehen

Stresové situace zastavují proces spalování tuků. Dopřejte si každý den chvilku pro sebe a relaxujte. Záleží na vás zda zvolíte meditaci, jógu nebo poslech hudby. Důležité je se snažit pracovat se stresem. Naučte se zhluboka dýchat. Štíhlých stehen můžete efektivně dosáhnout kombinací zdravé stravy s vhodnými cviky. Zbytečně se nestresujte, pokud se výsledky neobjeví hned. Myslete na to, že je třeba vytrvat a cvičit pravidelně.

Chci poradit jak zhubnout

Štítky:

Komentujte

avatar