Cviky pro pevný zadeček

cviky na zadek

Po sexy zadečku touží snad každá žena. Jak, ale docílit pozadí, které by vám mohla závidět i Jennifer Lopez? Vybrali jsme pro vás několik posilovacích cviků pro docílení sexy zadečku. Důležité je se před i po cvičení pořádně protáhnout.

Posilovací cviky pro zadek

Dřep

Klasický dřep je naprosto přirozený pohyb a skvělý cvik pro posílení svalové hmoty spodní poloviny těla. Myslete ovšem na to, že s širším rozkročením budou vaše hýždě zabírat více než když stojíte s nohama u sebe. Postavte se s chodidly na šířku ramen.  Při dřepu by se měl kyčelní kloub dostat na úroveň kolenního kloubu a i klidně níže. Důležité je hlídat si správnou hloubku dřepu.

Chci poradit jak zhubnout

Zanožování ve stoje

Zanožování se provádí ve stoje. Noha jde vzhůru a ústy vydechujeme. Noha by měla být natažená a špička směřovat dolů. Tento pohyb by měl být plynulý. Myslete na svá záda a stůjte vzpřímeně.

Zanožování v kleči

Klekněte si na kolena a opřete se rukama o zem. Začněte zanožování s pokrčenou nohou.

Zakročení

Stoupněte si vzpřímeně a nohy mějte na šířku pánve. Jednou nohou udělejte krok vzad a zároveň druhou nohu pokrčte. Když vracíte nohu do původní polohy vydechujte.

Chci poradit jak zhubnout

⭐⭐⭐⭐⭐ 700 + zákazníků.









Požární hydrant

Jde o cvik, kdy si kleknete na kolena a dáte dlaně na šířku ramen. Zvednete jednu nohu nahoru a přetáhnete ji do strany, tzv. jako když pejsek čůrá. V této poloze vydržte několik sekund a vraťte koleno zpět na zem. Při pohybu nahoru vydechujte.

Nůžky ve skoku

Nůžky ve skoku se provádí s mírným podřepem v rozkročeném postoji. Jakmile se odrazíte z chodidel, narovnejte se a vyměňte nohy a dopadněte do mírného podřepu. Rukama jděte do protisměru.

Chci poradit jak zhubnout

Štítky:

Komentujte

avatar